Quantcast

RENUNGAN URIP ( 2 )

Sudrajat IDSRG Ass MGR OPS

Dear   mas Sutrisno..dan rekan sahabat semua.

Nah.., kata mbah Ndoe ..barusan..ini pelajaran dari Romo.  Beliau lebih
awas..ternyata.
Sementara memakai bhs aslinya/text book , diteruskan dulu sampai
selesai.., baru pindah ke bhs Indonesia.

Saya .belum jawab point yang dimaksud..( semoga setelah selesai dengan
pelajaran Manunggal , mijil.., gelar dan gulung, dst. bisa cukup ngeh ).
Satu pokok pelajaran dari Romo ( Romo Semono Sastro Hadiwidjoyo) :
belajar Ngolah rasa ( dari  roso sari ke roso Sejati ). Tidak ada
pelajaran Meditasi, samadhi, Vipassana.
Yen..Roso Sejatine wis lenggah sing pas lan kepenak , adem ayem
tentrem/damai…ya.Obahe ora salah., iso ngalahake SYEITHAN ( syeitan =
Aku …+ semua Label , merk, bingkai, bendera yang di akhiri Ku ). Kae
loh…segara..ora nolak kotoran..manungsa..kotoran sampah..kotoran kewan.
..wis kene tak resiki dewe.

Ini lanjutannnya :
------------------- >>

-          Mulo tumrap manungso kang wis darbe laku suci , kang wis biso
olah roso, kudu tansah eling . Kosok baline tumrap kang durung manunggal
mring Uripe kudu enggal enggal mangerteni ,eling banjur manunggal.
-          Perlu dpengetake yen kabeh warah kuwi mulo karepe bener ,
nanging durung bener. Dadi isih binegal dening karep. Ateges lagi tekan
karep. Durung biso tepung karo Uripe ateges durung biso mijilake
Roso/Urip.Ateges durung duwe laku suci, durung duwe laku gaib. Nanging
lagi dilakoni suci lan dilakokake Urip.
-          Bukti klawan nyoto kang murbo waseso saindenge jagad royo iku
mung Urip. Urip arso ngowahi lakune manungso urip. Sinebut ngowahi
jagad, anglebur kang luput. Perlune ben tentrem.
-          Dituduhi sesembahan kang bener .Yen lakune manungso wis bener
jagad iyo banjur tentrem. Awit kang gawe kisruh ing jagad kuwi lakune
manungso, dadi kang dilebur kuwi angkarane. Dadi lakune kang salah
amargo maune mung ngetutake gelare angen angen.
-          Angen-angen , poncodriyok kuwi goroh, uripe banjur muspro,
banjur tanpo guno, amargo ora biso ketemu kareo sejatine, yo kang murbo
waseso, yo kang momong, nggendong rino lang wengi, yo guru sejatine,
guru Urip.
-          Gemblenging Roso Sejati sejatine Roso iku lamun dilenggahi
Urip.Amargo kang biso anggemblengake ing sajagad rat iki iyo mung Urip.
Dadi ora ono kekuatan liyo maneh .Urip lungguh ing Roso, kuasane obah
angobahake.Obahe Roso kuwi kroso, rumongso, ngrasakake.Yen Rasane obah,
mobah angobahakee.
-          Krenteg , budi ono kuwi soko obahe angen angen dudu obahe
roso utowo rasane obah. Anane krenteg kuwi soko osik.Osik kuwi asale
soko obahe Roso. Dadi naliko isih durung ono krenteg, durung ono budi
pekerti, dadi lagi unine Roso. Yen krenteg wis dadi suwarane Roso mulo
wis dadi angen angen. Uni kuwi sipate, balik suworo kuwi lakune.
-          URIP iku sejatine  MOHO SUCI. URIP kang  langgeng . purwaning
dumadi manungso tan liyo soko dening Roh Suci, MOHO SUCI kang kagungan
MOHO SUCI yo witing urip.
-          Wewujudan kang gumelar aneng alam ndonyo , iku kabeh deng
wengkoni Urip. URIP kang kagungan purbo waseso kang nguwasani kabeh
kahanan;. Mulo URIP kang gawe gelar gulung . Ono soko dening URIP datan
ono soko dene URIP.
-          Purwaning ono iku URIP .Urip iku datan kasat moto .Kuwasane
Urip iku obah ngobahake sakindenging jagad royo jagade manungso urip.
-          Jagad anyar iki anane mung wong urip. Mulo elingo manungso
jeneng siro yekti winengku mring Urip.Mulo elingo mring asal mulamu,
asalairo ono, anairo soko dene wahayu, wahayu kang sinabdo, kang sinabdo
dadi wong urip.

  ---------------------- >>

(berlanjut ke 3 )

Semoga yang sedikit ini, ada kelak bermanfaat.

Salam Persaudaraan
Sudrajat

Re: RENUNGAN URIP ( 2 )

hera_gls20
Mbah, bagaimana caranya kita mengetahui "Obahe ora salah"?
Kadang kupikir aku sering keblasak tapi dari situ aku belajar.
Gimana tu mbah?

-hera-

--- In [hidden email], "Sudrajat" <sudrajat@...> wrote:

> [...]
>
>   ---------------------- >>
>
> (berlanjut ke 3 )
>
> Semoga yang sedikit ini, ada kelak bermanfaat.

Re: RENUNGAN URIP ( 2 )

Sudrajat IDSRG Ass MGR OPS
Dhammapada , Bab 1 :

19.  Meskipun ia apal ayat ayat kitab Suci tetapi perilakunya tidak
sesuai dengan sila. Ia dapat di ibaratkan sebagai gembala yang ber tugas
menjaga sapi orang lain. Sebenarnya ia tidak mempunyai bagian untuk
mencapai tingkat kesucian.

20.                    Meskipun Ia apal sedikit ayat kitab suci tetapi
perilakunya sesuai dengan sila. Ia telah bebas dari semua ikatan nafsu
benih dan kebencian dan kebodohan. Pikirannya lah bebas dari ikatan ia
memiliki bagian dalam kesucian.

bagaimana caranya kita mengetahui "Obahe ora salah"?
Inti Penghayatan : “ Selalu tidak lupa kepada Hidup lalu selalu minta
petunjuk Hidup sebelum melakukan apapun dan mengikuti segala petunjuk
Hidup, sekalipun bertentangan dengan keinginan dan kehendak kita semua.
“     Manusia bisa salah..tapi URIP tidak mungkin salah.

Dear  mbak Hera.., dan para khadang sedulurku. Kabeh.

Pertanyaan yang amat sangat tepat.  Sumber filosofi ajarannya dari URIP
iku obah / gerak + rasa/kesadaran. OBAHE ORA SALAH , saya sendiri tidak
berani matur..bilang “aku ora salah “ .

Caranya  ( menurut versi pribadi ) --> ke Inti penghayatan.
Mengetahui ? --> diserahkan kepada masing masing pribadi saja..sejauh
mana cukup cerdas membaca sasmita dari dalam.
Maka ada istilah rasa sari.., dimana kita masih sering ragu ragu apakah
ini ? , tapi dalam taraf belajar teruskan .berani..melangkah dan
mengambil keputusan. Dengan ilmu Titen..kelak  akan tahu..ini bukan rasa
sari..tapi sudah roso sejati. ( jangan tanya lagi.., karena tidak ada
caranya ).

Saya coba kembangkan sedikit..ya ..mbak hera.., hanya sharing saja.kok.
Pelajaran filosofi berikutnya -->
 Tidak ada 2 orang yang petunjuk Hidupnya sama. Cap jari 2 orang saudara
kembarpun tidak sama. Laku kita sama , yaitu sama sama mengikuti  Hidup.
, tetapi lakon kita berbeda satu sama lain. Petunjuk Hidup ..harus
didapat sendiri dari sang Hidup yang menghidupi , diberikan sesuai
lakonnya masing masing ( Bobot Karma) , tetapi intinya sama, yaitu agar
tidak menyimpang dari jalan yang di kehendaki oleh yang mbaurekso Hidup
manusia.
Maka ketika diri ini mungkin sudah cukup merasa tinggi, merasa sudah
menemukan.., maka..Please.., please..jangan di general.., di hantam
mentah..
Misal , seperti ini :
1.    Tidak perlu membaca parita, kitab suci, filsafat..sebab ini tidak
akan membebaskan.
( jangan gitulah.., kita cukup paham..belajar renang dari buku ..tanpa
pernah masuk ke kolam renang..berlatih..minum air kolam, tenggelam..mana
bisa berenang )
2.    Jangan belajar agama dari arab, jangan hanya bisa sholat saja..itu
syariat..saja.
( jangan gitulah..,kita kesadaran diri sudah di SMA.., jangan lupa
kenakalan dan kelucuan kita saat belajar di TK dan SD. Bukankah derajat
ke taqwaan./ Kesadaran..tiap diri manusia berbeda beda. Ya.bisa sholat
..sudah bagus..kerjakan dengan baik, tulus, khusuk.., dan seterus
nya..berharap semoga mereka,,kita bisa meningkat dengan lebih bagus
lagi..--> SEMOGA TERBUKA UNTUK TERUS BELAJAR ).

 Tetapi apapun yang teman teman tulis, katakan.., dengan pengertian dan
mungkin keyakinan nya.., kita anggap mereka sedang memberikan sesuatu
pelajaran yang terbaik mereka berikan kepada kita…, kita terima ..kita
olah..sendiri.

Mbak Hera..yang sangat baik. Hati.
Saat kita menerima sesuatu yang berbeda.., mari kita lihat yang di dalam
diri..apakah ada gejolak ..perlawanan..?.  diwaspadai..”damai” ..agar
ketika mencoba memberikan feedback jawaban..ber sharing ria..diri ini
hanya mengalir saja..tanpa ada conflict….ketawa ketiwi  saja. Hi hi 33
X…syukur bisa EGP…memakai ilmunya Om Tidar.

Note :
Untuk tahun ini..group pecel tidak mengadakan Halal bil halal (dimana
tahun lalu bapak hera kersa rawuh ). Diganti ke acara tanggal 3-4
Oktober 2009 di Yogya. Wish to meet you there.

Matur nuwun.,
Sudrajat , yang lagi terus belajar

Mbah, bagaimana caranya kita mengetahui "Obahe ora salah"?
Kadang kupikir aku sering keblasak tapi dari situ aku belajar.
Gimana tu mbah?

-hera-

--- In Spiritual-Indonesia
<mailto:Spiritual-Indonesia%40yahoogroups.com> @yahoogroups.com,
"Sudrajat" <sudrajat@...> wrote:

> [...]

> ---------------------- >>
>
> (berlanjut ke 3 )
>
> Semoga yang sedikit ini, ada kelak bermanfaat.

Re: RENUNGAN URIP ( 2 )

Sudrajat IDSRG Ass MGR OPS

salahe ora obah

--> hi hi…, yen obah..medeni  bocah. Yen ora obah..uga medeni ..di kiro
wong mati. ..sebab wong mati.uga ora obah.

--> Disana gunung.. , di sini gunung. Di tengah tengah Pulau Jawa.
     D sana bingung.., di sini ikutan bingung.., di tengah
tengah/Pancer/S5..sing ora tahu binun.  He he 33 X.

Sabar..mas Yudi.., nanti ada pelajaran selanjutnya perihal KUNCI…versi
mas Yudi..juga boleh..,

Salam kabur.
Sudrajat

PRASTIAWAN' <mailto:[hidden email]>  ; mas Antok